Mulla on nyt timantti, vasemmassa nimettömässä :D Antti pääs vähän yllättämään... Oli oikeen vuosisadan kusetus...

Se ilmotti mulle joskus kesken viikkoa, että menee perjantaina aikasemmin töihin, lähtee joskus yhentoista maissa himasta ja kyseli että onko mulla vkonlopuks jotain suunnitelmia? Siis ettei haittaa jos menee töihin aikasemmin (tai siis näin se jotenkin ilmotti...). No ei mua haitannu. Heräsin joskus yheltätoista, Antti ei ollu enää kotona, ni me jatkettiin Kaislan kanssa unia. Heräsin siihen että ovi käy ja huutelin ovelle, että "Eikö sun pitäny mennä töihin?" No Antti ilmotti, että hän oli huijannu mua ja käski pakkaamaan viikonlopuks mulle ja Kaislalle vaatteet ja muut tarvittavat kamat mukaan, vähän ehkä jotain ulkoilukamaakin, mut pääasiassa sisällä oleiluun...

No se vei meijät Salon lähelle pieneen Mathildedahlin kylään, Meri-Teijon lomakeskukseen. Perjantaina illalla syötiin ja saunottiin ja mentiin tyytyväisinä nukkumaan. Lauantaina käytiin ajelemassa Salossa ja Perniössä, Antti oli edellisenä iltana esitelly mulle lauantain ylläriruoan -> se oli ostanu meille mun kinuuman fondy-padan, sit kun oltiin huomattu että puuttuu yks ainesosa (maissijauho) ja Kaislan D-vitamiinitipat, ni oli pakko lähtee ajelulle...

Ku tultiin takas, käytiin kävelemässä ympäri kylää ja sit mentiin valmisteleen sitä ruokaa ja lämmittää saunaa. Sitten syötiin takkatulen ääressä juustofondyä se kävi keittiössä ja tuli sormusrasian kanssa takas... Avas rasian ja kysy, että haluisinko pitää sitä aina (siis sitä sormusta - ei rasiaa...) ja ei varmaan oo mitenkään kovin yllättävää, että mä halusin. Sit se kyseli multa siinä jotain ja mä olin niin häkeltyny, että en enää oikeestaan muista että mitä... :D

Päädyttiin lopputulokseen, että jos saadaan meijän mielestä hyvä kirkko varattua, niin häät on sitten kesällä 2009. Soniasta tulee mun kaaso ja pakotan muutaman muun mun kaverin "morsiusneidoksi" ja Antilla on ilmeisesti 2 bestmäniä, tosin niiltä ei olla vielä kysytty...Kaikki aikanaan. Ylihuomenna teettää kaiverrukset ja hakee Antille kans sormus!