Tänään on ollu ihan kiva päivä, me käytiin tuplamummolassa tuolla Hämeenlinnan suunnalla. Eka mentiin mun isovanhempien luo, meijän mamma soitti aamulla ja kysy että tullaanko syömään. No mehän mentiin. Saatiin hyvää lohta, kermaperunoita ja kiisselijälkkäriä (nam)! Sitten aikamme siinä hengailtua mentiin vielä Antin mummolle siihen melkeen tien toiselle puolelle. Siellä tarjottiin purjopiirakkaa, kahvia ja mansikkakääretorttua (lisää nam). Mä vaan taisin juoda siellä ne pari kuppia liikaa sitä sumppia, ku edelleen kukun täällä ja pohdin että missä on mun uni? Nukkumatti tais jättää mun kohalla kierroksen väliin ja hiekottaa vaan Antin ja Kaislan...

No mutta, kotona ollaan vietetty loppuilta. Kateltu telkkaria, mä oon hengannu netissä ja sen sellasta (tosin ennen näitä kahta toimintoa laitettiin pikkupirpana tutimaan). Jossain vaiheessa ku Antti jo oli menossa nukkumaan, mä huomasin että maikkarilta tulee L-Koodin uusintoja, ei auttanu mikään, oli pakko kattoo. Posauttelin itelleni "iltapalaks" pussillisen popkorneja ja tuijotin töllöä. Ei hassumpaa sunnuntai-illanviettoa... Mut nyt pitäis jo nukkua. KAUHULLA odotan aamua ja sitä että mihin aikaan Kaisla herää... Antti menee seiskaks aamuvuoroon töihin, ni ei auta, mun on pakko herätä... Elättelen toiveita että kun aamulla otan sen viereen nukkumaan ja tissittelemään, että se tutis siinä vielä muutaman tunnin verran :D Taitaa vaan olla toiveajattelua. Kahvin voimalla si mennään. Onneks on paljon kahvia ja maitoa kaapissa :D

BTW mä oon kaatanu mun talouden ihan totaalisesti. Mä kuvittelin, että mulla on vielä rahaa, mut ei sit ollukaan, toinen tili näytti saldokseen 0,95€ ja toinen 2,35€. Näillä mennään torstaihin saakka. Onneks Antilla on vielä muutama "kolikko taskun pohjalla" että saadaan edes ruokaa.

Tajusin myös juuri, että oon sopinu näkeväni yhen kaverin ja sen tytsyn huomenna kaheltatoista (tai siis virallisesti tänään...) saa nähä kuin kuollu mä oon, jos mitään ihmeellistä ei tapahdu, ni mä kyllä meen sitä moikkailemaan. Niillä kun on uus kämppä ja sovittiin että me mennään sinne kylään kattelemaan sitä asuntoa...

Ei auta, pakko mennä kokeilemaan josko se Nukkumatti jo viittis tulla munkin luo kylään!!!