Mä pohdin tässä ihan vakavissani, että ku oon tonne irc-galleriaan kirjotellu tota päiväkirjaa/blogia, että mitäs jos oisin niin "ahkera" että siirtäisin ne kirjotukset tänne? Tää on kuitenki ulkoasultaan paljon hienompi ja parempi tää vuodatus.net...

Mä tiedän että mulla ei ole elämää...Tai onhan mulla Kaisla ja toi ukkeli, mut se on töissä ja Kaisla nukkuu kohta päikkärit. Kaisla muuten ponkaa itteensä ylös makuuasennosta, siis yrittää istumaan. Sehän ei viel käänny,  mut kuitenki löytyy niin paljon lihaksia, että kun laittaa eteen jonku tuen (esim oman käden) niin se nappaa siitä kii ja vetää ittensä ylös... Mä jostain luin, että vauvaa ei sais istuttaa ennen ku se kannattelee päätään, kääntyy molempien kylkien kautta ympäri ja saa varpaat suuhunsa. Ensimmäinen onnistuu ja viimenen melkeen, mut kääntyminen ei. Se menee tasan molemmille kyljilleen, mut ei ympäri... Mut ei kai se istuminen voi olla niin vaarallista, jos se ITE vetää ittensä istumaan???

Asiasta heinäseipääseen, mä haluisin päästä shoppailemaan. Oisko joku joka haluis lahjottaa mulle tyyliin pari tonnia, että sais laskut maksettua ja vois shopata elämänsä kyllyydestä? Itelle, Antille ja Kaislalle... Kaikkee kivaa vaatetta, kirjoja, cd-levyjä, jne jne... Mä oon päässy 15:sta raskauskilosta eroon, mut edelleen ois 5 jäljellä, oon siis sen verran iso, että vanhat omat vaatteet ei mahu päälle (lähinnä housut ja hameet), mut niin "pieni" että noi mammavaatteet alkaa näyttää naurettavilta mun päällä. Tää välimuotovaatekerta puuttuu...

Pikkuneidillä on mamille jotain asiaa, taitaa nälkä olla jo, eli lopetan tältä erää...