Kaislalla on maitoaltistus parin viikon päästä, mä joudun siihen saakka olemaan ilman mitään maitotuotteita tai mitään missä on maitoproteiinia. Jos neiti jois pullomaitoa, ni eipä mun tarttis omaa ruokavaliotani katella. On siinä imetyksessä kuitenkin ne kaikki hyvät puolensa ja kaikkensa sitä kuitenki lapsensa eteen tekee!

Ihan kummallista kuinka kova himo tulee johonki kiellettyyn ruoka-aineeseen mitä normaalisti vetää ihan tunteella. Ei ollu kiva käydä kaupassa ja kulkee justohyllyjen ohi... Ja mitä kummallisempiin asioihin sitä maitoproteiinia tungetaankin... Esimerkiks Pihlaja-karkkeihin... Ei saa syödä suklaata, ei juustoa, ei juoda maitoa. Ei saa käyttää maitoa kahvissa eikä oikeen mitään muutakaan.

No mun onneksi nykyään on kaikkia soija- ja kauramaitoja ja muita hässäköitä mitä voin sitte korvaavana käyttää. Mut arvatkaas kuinka kallista on soija-juusto, sellanen pienenpieni paketti (tai olla joku 190g) maksaa 4€. Miten mä selviin ilman juustoa kaks viikkoa? On maailman pahin kahen viikon piina edessä...

Mä muuten vihdoin ja viimein eilen illalla kaivoin ompelukoneen esiin ja aloin surrutella sillä. Vielä joskus yhen aikaan istuin tuolla ruokapöydän ääressä lyhentämässä housuja, fiksaamassa vetoketjuja ja kaikkea sellasta. Oli ihan huippukivaa ja nyt harmittelen, että miks ei oo tullu piiiiitkään aikaan tehtyä ite mitään vaatteita. No ehkä se tästä lähtee taas. Kankaat on vaan ihan hirmu kalliita... Haluisko joku lahjottaa mulle jonku parinsadan euron lahjakortin kangaskauppaan?

Asiasta vielä seinään. Jos en muistanu mainita jo aiemmin, niin meille on varattu kirkko häitä varten 11.7.2009. Mä sain niihin liittyen ihan sensaatiomaisen idean: Mä haluun sinne StandUp-koomikon esiintymään :D oisko jollain joku hyvä tuttu jonka vois buukata paikalle? Niin ja muutakin kivaa ohjelmaopastusta otetaan vastaan. Ja tietty asiaankuuluvat laihdutus yms vinkit ;)

No mutta palailen astialle myöhemmin, nyt jatkamaan vanhojen merkitöjen siirtämistä vieläki sieltä irc-galleriasta tänne... Ei oo helppoo ku kaikki pitää käydä läpi ja kattoo mitkä siirtää ja mitkä poistaa. Todennäkösesti poistelen täältäki jossainvaiheessa noita kysely ja vitsihommeleita ku menee niihin hermo :D