Viimeyö oli huomattavasti mukavampaa laatua. Kiitos Kaisla! Illalla se kyllä nukku tosi rauhattomasti, mutta mitä pidemmälle yöhön mentiin, niin sitä paremmin. Ja söi ekan kerran vasta kymmeneltä aamulla :) Tosin iltapala oli sitä luokkaa, että luulis että uni maistu! 1 iso purkki suolasta sosetta, 1 pieni purkki makeeta sosetta ja sielä desi maitoa päälle. Toi vähän päälle seittemänkilonen muksu syö enemmän ko mä :D

No mutta aamulla mua odotti sitten muutama vähän epämiellyttävämpi yllätys, ensinnäkin Antti oli nukkunu vähän pommiin, eikä kerenny viemään koiria ulos ja Riki-koira ei tapansa mukaan tullu herättämään mua (seisomaan rinnan päälle ja nuolemaan naamaa), että haluaa ulos (noi muut koirat ei tee sitä mut Riki oikeesti normaalisti tulee), joten mua odotti rivi pökäleitä lattialla ja yhet pissat kylppärissä... Ei ollu niin kiva homma... Sen lisäks Kaislalla oli myös vaipassa odottamassa aika iso ylläri äidille. Eli maha on vielä sekasin, mutta parempaan päin, toivotaan että Rela-tipat auttaa!!!

Mutta nyt neiti on jo päikkäreillä, se on nukkunu taas jo 1,5h, koirat on käytetty kahteen kertaan ja kolmas kuppi kahvia menossa... Söin muuten tänään piiiitkästä aikaa aamiaista, jos tota suklaahippukakunpalaa nyt aamiaiseksi voi sanoa xD Mutta kuitenki, edistystä tämäkin, että alle tunti heräämisestä ja syö jo jotain...

Ulkona sataa, joten sinnekkään ei sit tänään tuu oikeen lähettyä. Sitäpaitsi pieni flunssa painaa edelleen ja viikonloppuna pitäs mennä moikkaamaan Siisiä, ni ei viittis itteensä enempää kipeeksi tehä... Kotona pitäis käydä kattomassa posteja, josko sitten mentäis ko Antti tulee töistä. Kauhulla odotan että millanen laskupino siellä taas odottaa... Haluisko joku lahjottaa mulle, sanotaan vaikka kymppitonnin, ettei tarttis muutamaan kuukauteen huolehtia? No pitää ilmeisesti vuodenvaihteen jälkeen nyt sit kuitenkin palata töihin, vaikka en kyllä haluis. Josko sit vaik tekis jotain keikkaa viikonloppusin, tms, ni vois kuitenki olla Kaislan kanssa kotona...

Öh, piti vielä sanomani, että täällä Haagassa on ruvennu rulemaan meijän itkuhälyttimeen jotain ihme häiriölähetyksiä. Ilmeisesti tossa viereisessä talossa työmiehet, jotka tekee parvekeremppaa, käyttää jotain radiopuhelimia ja on mun kanavilla... Sit mä muistan sen aina sillon ko toi laps nukkuu ja käytän sitä hälytintä (esim. tänään ko olin koirien kanssa ulkona, tuli muuten aika kiire takas, ko ei tienny kuuluuko Kaislan äänet ollenkaan), enkä sitten viitti kesken toisen unien mennä ronklaamaan ja kolistelemaan sitä hälytintä siihen sängyn viereen... Niin ja mulle on nyt kolme päivää putkeen soittanu joku tuntemattomasta numerosta ja ko oon vastannu, ni on samantien lyöty luuri korvaan, kuka tunnustaa???? \o Ei ole kivaa tuollainen!