Nukuin sitten viime yönä neljä tuntia, poika laitto mulle ruokaa ja toi lahjoja <3. En sitten päässy nukkumaan, ku pelattiin uutta Tony Hawkia melkeen puol kolmeen. Huvät unet oli edessä, noin 4 tuntia ja tänään oli sitten kassakoulutus...

Olin vähän ajoissa, venasin mun dösää stadissa vaan 25min... No ostin sitten patonkia ja kahvia, eli tooosi hyvä aamiainen... Puolet söin vasta bussissa, kun olin hiukan homeessa liian lyhyiden unien jälkeen.

Ku sitten pääsin sinne koulutukseen, ni päivä meni aika hilpakkaa eteenpäin. Saas nähä torstaina sen uuden kassan kans kuinka paljon oikeesti muistaa, tuskin juuri mitään. Onneks oon sitä päässy Tonmin kiskalla kokeilemaan aiemin.

Sitten kotimatkalla menin astumaan huomaamattani aika isohkoon lätäkköön. Jalat oli litimärät nilkkojen yläpuolelle saakka, saas nähä tuleeko flunssa (tuliskin, ni ei tarttis mennä kouluun). Juha tuli meille siinä melkeen samalla ovenavauksella ja laiton sille murkinaa. Lupasin sille, että yritän tehä siitä kasvissyöjän. Sitten se ilmotti, että vetää huomenna äitinsä liha-lasagnea, senkin lihansyöjähomo... :) Mutta silti niin kovin ihana. Ainiin, jotain ihan älyttömän siistiä, mennään sunnuntaina Juhan kanssa katsomaan IDOLS-finaalia, ou jee!

Nyt pitäis leipoa sämpylöitä meijän tutor-ryhmän huomisiin pikkujouluihin, mutta mua väsyttää. Kohta teen ne, ihan oikeesti... Mutta tässä leipomisessa on myös se ongelma, että bb alkaa parinkymmenen minuutin päästä, enkä mä millään voi sillon keskittyä mihinkään leivontaan. Taitaa siis jäädä ens yönä unet aika vähiin. No sit on aikaa ku...öö...valmistuu??tai...öö...on raskaana???tai tota on...ööö tota...on lapsia???...haaveita, eläkkeellä on sitten ehkä aikaa, tai viimeistään kuolema kuittaa univelat!!! Elämä on ehkä liian lyhyt tuhlattavaksi nukkumiselle... :)

Mutta nyt pitää valmistautua henkisesti siihen Big Brotheriin - mä oon niiiin koukussa... :D


ps.mä en ollu koulussa :)