Mun perse on kipee. Se saatanan satula on tehny mun pienestä herkästä pyllystä kipeen.... No elämä on. Nyt pitäisi olla tiedonhallinnan tunnilla ja opettajaa ei näy. Toivottavasti ei tuukaan!!!! Ei oo helppoo olla täällä nyt, mut kyllä se tästä. Torkutin aamulla vaan 45min... Mutta täällä oon, irckaan tunnilla....

Vittu mikä päivä. Kävin sitten laattaamassa koulussa ennen ku pääsin lähtemään. Meillä oli luento luokassa joka hais aivan tärpätille. Meinasin pyörtyä ja pää tuli kipeeksi. Onneksi se maikka oli niin ihana, että anto mun lähteä kesken pois niin että sain kuitenkin nimeni listaan...

Miten muuten duunin teko väsyttää niin paljon? Vois luulla että loton ja karkin myyminen ois kovin helppoa ja kevyttä, mutta ei. Meinasin nukahtaa pystyyn. Ehkä mun yritys olla juomatta kahvi kuin yksi kuppi päivässä ei ookkaan niin kovin hyvä juttu.

No joo sain juuri kuulla pikkulinnuilta että onnelassa ois huomenna humane ja olavi uusivirta. Mä haluun. Jos liksa on tullu ni sit meen. Ja okei, jos toi poika antaa mun lähtee, raukka kun on tän viikon aamuvuorossa, herätys joka päivä kuudelta... Tänäänkin aamulla ensin kuuntelin puol tuntia ku se torkutti, sitten 15min ja oma kello alko soimaan... Rapulassa tuskin edes kuulisin mitään kelloa. Oon joskus sentään ollu heräämättä palohälyttimeen ja se on aika saavutus kuitenkin...