MÄ en ymmärrä, miksi ei voi koskaaan ottaa rauhassa baarissa? Mulla on edelleenkin paha olo tai oikeestaan pää kipeä. Ylläri, en ollu koulussa, mut sen tiesin jo eilen päivällä. Tuli oksu sekä yöllä, että aamulla. En juo enää ikinä, paitsi ehkä ens viikonloppuna... :)

Näin Humanen (Kim Herold on ihana) ja Lilyjetsin ja Olavi Uusivirran (sekin on ihana). Kadotin kaverit ja heiluin lavan edessä, kunnes siihen ilmaantu pari vanhaa tuttua vuosien takaa viettämässä pikkujouluja. Ne otti mut hellään huostaansa loppuillaksi...

Nyt kotona olen, söin pitsaa ja mandariineja jotka poika mulle teki, sekin on ihana. En taas tiedä mihin ois joutunu jos en ois menny sen viereen yöks. Ihana Antti. Se toi mulle sitten ruokaa kun tuli töistä ja mehua ja jätskin :) Jotain iloa krapulasta, saa syödä mitä vaan ja miten paljon vaan.

Me pelataan Tony Hawkia. Se on oikeestaan aika kovin kivaa, voisin siis mennä jatkamaan!