Tuli sitten aamulla vähän kiire, unohdin puolet tavaroista kotiin mitä piti ottaa mukaan... Eli eihän siinä voinu muuta kun lähteä kesken päivän kotiin... :D Mutta mä menin takas sinne, ihan oikeesti menin.... Ja sillon ku kävin päivällä unohdin taas kamaa mitä piti ottaa mukaan, eli nyt on sitten kirjaston kirjat 11 päivää myöhässä... Josko huomenna muistais???

Sitten koulussa oli aika mukavaa, meillä oli tuutorryhmän pikkujoulut, tosin pari tyyppiä oli pois kun olivat kipeinä :(, mutta silti oli hauskaa ja ruokaa riitti.

Mä oon yrittäny ettiä itelleni jotain kivoja kumisaappaita kun toi keli on noin kökkö, mutta ei, en oikeesti oo löytäny yhestäkään kenkäkaupasta kumisaappaita. Missä ne on? Pitää ilmeisesti mennä johonki Citymarkettiin tai vaihtoehtosesti Stockalle... Oiskohan siellä? Ja mähän en mitään perusvärejä suvaitse, ois ihanaa jos jostain sais kumpparit mis ois liekkejä tai keijuja (hämmentävä maku mulla...) tai mitä jos ne yhdistäis ja niissä ois keijuja millä on tulisiivet? :D Niihin kumisaappaisiin vois vaikka rakastua, eikä varmana kovin monella muulla ois sellasia!!!! <3

Oisko missään yhtään kumisaapastehtailijaa, joka haluis tehä mulle mun mieleisillä kuvioinneilla saappaat? Voisin ehkä maksaa vähän ekstraa, tai sit mähän oisin hyvä kohse mille antaa ne, saisivat ilmasta mainosta!!! Vapaaehtoset saa ottaa yhteyttä....

Nyt voisin vaikka mennä syömään ja kattomaan jotain leffaa odotellessa poikaa kotio. Tai sit vaan jään tänne heittämään huulta....????