Isä pääsee suomeen tänään sairaalalentokoneella! Se leikattiin ja se leikkaus meni hyvin! Maailman paras joululahja!!! Tänään pitäis siis päästä sitä moikkaamaan ja viemään tyyliin kukkia. Tai ehkä mä vien sille kahvia :D

Avattiin pojan kanssa jo toistemme joululahjat, koska se sano pelkäävänsä että teen tyhmyyksiä. Sain mp3-soittimen!!! JEA! Hei jouluaatto on ylihuomenna!!! Mitäs sitten kun se on taas ohi kohta?

Eilen oli vuoden lyhin päivä, eli nyt mennään kesää kohti! Ihanaa, kohta on taas kesä ja lämmintä! Mutta on tässä päivässä jotain huonoakin, mun päätä särkee... Ja luulen että ne mun eilen juomat kolme siideriä edesautto tätä hedaria.

Tänään pitäis myös mennä puntikselle, en ala jos tää hedari ei katoo, koska sit ei oo paljoa sinne menemistä. Sen lisäks mun pitäs käydä kökkelin ärrällä kattomassa Marikan kans pari juttua kassasta... Hassua, mutta varmaan aika mukavaa.

Katsellaan taas, jos en muista kirjotella, niin poika lähtee huomenna maalle ja mä äitille. La käydään mutsin ja proidin kanssa kattomassa faijaa ja Hämeenlinnassa isovanhemmilla. Sunnuntaina lähen Jyväskylän kautta Tammijärvelle pojan luo. Ja koiran jonka nimi on Miisa :D

Hyvää joulua kaikille!