Eilen illalla oli lopulta aika kiva olo. Poika antoi mulle hieronnan palkaksi kun olin lukenut koko päivän, siis ihan niska selkä sellaisen... Ja sitten ehkä joskus kun kello oli miljoona niin mentiin nukkumaan.

Tänään koulussa oli maailman turhin päivä. Ekaksi aamulla opettaja piti meille ohjausta tehtävästä, jonka meijän ryhmä on jo saanut valmiiksi. Sen jälkeen menin tuutor-koulutukseen, siinä se mun koulupäivä sitten olikin...

Mutta olin spinnaamassa ja ihan käsittämättömän hyvä olo on nyt! Se on oikeesti aika mahtavaa käydä siellä. Tää viikko on muuten tehoviikko, ajattelin myös mennä keskiviikkona, torstaina, perjantaina ja jos oikeen sille päälle sattuu, ni vielä sunnuntainakin... :D Mä oon siis kohta niin timmi, että kukaan ei tunnista mua...

Päätin myös tänään että ryhdyn tippattomaksi joksikin aikaa. Ei ole mitään järkeä, että käyn baareissa, tuhoan niissä omaisuuden ja tietty samalla itteni. Ja tämä ei ole mikään läppä, mun tän syksyn baarireissujen "saavutuksiin" kuitenkin kuuluu mm. yhdet kadonneet kengät, pilalle oksennettu kaulaliina, yks revenny mekko, vitusti mustelmia ja haavoja, vitusti palanu turhaan rahaa, jne.

Jos mulla ois nyt kaikki ne rahat mitä viimesen vuoden aikana on menny viinaan, niin tekisin muuten aika helvetin pitkän reissun jonnekin helvetin kauas. Okei, mä tiedän että ne rahat ois kuitenki menny johonki, mutta olisin sitte vaikka ostanu itelleni jotain kivaa mielummin. Tai vaikka antanu nälkää näkeville lapsille, tai kuitenkin johonkin muuhun kun kurkusta alas.