Mulla on ollut tänään hyvin hirveä päivä. Mutsi soitti ruotsista missä ne on ollu faijan kanssa lomalla ja ilmoitti, että isä on saanut sydärin. Paska. Paska. Paska. Paska. Mä en suostu! Jouduin tossa hoitamaan jotain juttuja mutsin puolesta. Ja nyt kotona mietin mitä seuraavaksi. En oikein tiedä miten päin olisin. Onneksi se ei ollu mistään vakavimmasta päästä ja ne osaa asiansa ruotsissa. Kyllähän se joutu leikkaukseen. Parille kaverille jo soitin että tulisko ne mun olkapääksi jota vastaan itkeä, mutta ei. No okei Susa lupas tulla heti kun sen koulu loppuu. Eli joskus kasilta. Paska.

Mutsi oli ihan hysteerinen, sitten puhuin veikan kanssa ja sekin oli ihan hysteerinen. Soitin pojalle ja se käski mut heti käymään sen duunissa jos vaan voin. Kävin. Se oli yksi olkapää jonka tänään kastelin. Saas nähä kuinka monta muuta kastuu seuraavan parin vuorokauden aikana.

Äiti tulee ylihuomenna aamulla takas. Matka siis hoitui. Meen hakee sen satamasta. Toivottavasti se pysyy kasassa. Toivottavasti mä pysyn kasassa. Soitin jo parille maikalle, että en tuu huomenna, en myöskään menny uusintaan. Ylläri tämmöisen asian takia. En myöskään mee huomenna duuniin. Duunikaveri ansaitsee hyvin ison kiitoksen kun otti mun vuoron. Sille KIITOS!

Mutta nyt pitää yrittää jatkaa tätä päivää eteenpäin. Toivottavasti jaksan.