Mua väsyttää ihan hulluna, ei sitten oikein tullu nukuttua viime yönä, niin ku ei kyllä edellisenäkään. Meinasin kuolla kouluun ja kuolla myös töihin. Mua ärsyttää kun pitää käydä töissä, ihan niinku tossa koulussa ei olis ihan tarpeeks hommaa muutenkin. Paska kela, paskat opintotuet. Miten ne kuvittelee, että mä elän tuilla ja asumislisällä ja lainalla? Tuet+asumislisä 434,1€ ja mun vuokra on 435,1... Ei es vittu riitä sitä maksamaan. No itepähän oon valintani tehny, ei paljoa naurata.

Huomenna taas aamusta kouluun ja illaks töihin. Josko pääsis punttikselle siin välissä, ni vois vaik saada vähän energiaa. MÄ HALUAN JUMPPAAN!!! Tää on oikeesti semmonen homma että kun ei liiku, niin väsyttää noin miljoona kertaa enemmän, ku sillon ku saa jotain tehtyä. No itepähän en oo sinne menny. No oikeesti se ei oo mun vika, vaan sen että on koulua ja duunia niin paljon että ei oo kerenny.

Mutta huomenna mä meen kouluun ja jumppaan ja töihin, ookoo, sovittu (ainakin itseni kanssa!!!). Ei taas kummempia. Vituttaa tää valituskausi, koska elämä on taas ihanaa???