Vähänkö on taas ihanaa kun sataa lunta! Tosin toi helvetin kylmä pakkanen vois vähän pienentyä. Mulla nyt kuitenkin on onneks kaikki tässä suht lähellä, mutta poika on joutunu koko viikon menee bussilla töihin jonneki vantaan perukoille, kun sen auto on ollu huollossa. Tuli sille aika kiva paukku siitä... Ja mä vaan nuroin ku se on ollu niin säpi kun on bussilla pitäny mennä töihin :)

Mä oon vähän jättäny jumppaan menemiset aina välillä, eilen en ollu, ku sattu päähän, tänään pitäis mennä ja huomennakin aamulla ennen duunia, huisia...

Eipä mulle mitään kummia oo nyt sattunu, ni aika hiljasta valittaa tai selittää tai vaan kertoa mitään, kun ei oikeestaan oo mitään kerottavaa.

Paitsi tietysti, että sain Länsi-Pakilan ärrältä kesätyöpaikan ja ne soitti mulle... :D
Ei muuta, syökää puutat, hih... ♫ ♪♫♪ ♪♪♫ ♪♫♪ ♪♪♫ ♪♫♪ ♪♪