Mä en taas oikeen tiiä mitä tekisin... Oon istunu tässä koneella kohta kolme tuntia, siitä kyllä kaks meni Kaisan kanssa mesettäessä... Poika on kaverinsa kanssa niillä, kun huomenna kaveri menee naimisiin ja mä en protokollien mukaan voi olla BM:n ja sulhasen kanssa samassa paikassa yötä. Aikas perseestä.

Mä oon edelleen kipee. Viikon sisällä olin kaks kertaa lääkärissä ja sain kolme eri reseptiä. Josko tää räkiminen, yskiminen ja aivastelu pikkuhiljaa loppuis? no ehkä teki ihan gutaa kun nukuin viime yönä noin abauttiarallaa sellaset 14 tuntia. Mä en vaan jaksais olla enää kotona... En vittu oo ollu tällä viikolla kun yhdellä luennolla, että ois ees voinu mennä sinne kouluun ja ois sit ollu poissa neljän seinän sisältä.

Huomenna mennään häihin. Käskin pojan soittaa mulle kasilta aamulla ja herättää mut, että oon sitten valmiina kun se tulee hakemaan mut puol kakstoista. Mä oikeesti kuvittelen, että kerkeen kolmessa tunnissa syödä aamiaista, käydä suihkussa, pukea, laittaa hiukset, meikata ja korjata mun takin. Vituu, sekin ainut siisti takki mikä mulla on ollut on menny paskaks... Viddu.

Pitäisköhän mun kiroilla vähän vähemmän? Ihan näin huomistakin ajatellen, saa vielä joku kavereitten sukulainen slaakin, kun mä päästelen ärräpäitä. Ne on muuten tehny aika hyvän istumajärjestyksen, kaverit istuu lähimpänä ja sukulaiset kauimpana hääparista :) Mä istun lähimmässä pöydässä :)

Ajattelin, että voisinpas vaikka nyt lopettaa tän koneella hengaamisen ja olla "normaali" ja mennä vaikka tuijottamaan telkkaria. Mikä vitun normaali? Ja koska musta muka tulee sellanen? Hä?

Nyt mä siis näköjään kiukkuun jo itelleni ja tälle koneelle, se on hyvin kaukana normaalista. Piste. En ole normaali eikä musta koskaan tuu sellasta. Musta tulee isona pieni vanha kiukkunen mummo joka tiuskii kaikille busseissa ja kaupoissa ja pysäkeillä ja missä vaan. Vai mitä? Siinä onkin mun elämälle aika iso tavote.

Löytyis ees kämppä. Tähän ettimisen menee pikkuhiljaa hermot. No poika jokatapauksessa muuttaa mun luo maalis-huhtikuun vaihteessa, siis jos ei sitä ennen mitään löydy. Mut katotaan. Mä ehkä meen taas ettimään tuolta oikotieltä. Kertokaa ihmiset jos teillä on kämppiä kallio-vallila akselilla myynnissä ja jos ne ei oo vitun kalliita. (2h+k kiitos)

Mitä vittua mä kuvittelen, että joku tulis ja tarjois täällä kämppää. Ei ole mahdollista, varsinkaan halpaa ja hyvää. Mä tuun ilmeisesti hulluks. Onko se nyt jotenkin jotain uutta???? Siis että hulluus iskee???