Mulla on sitten virtsaputkentulehdus, vittu että rassaa... Ollu viimeks joskus yläasteella... Ja ilmeisesti flunssa tulossa kun koko ajan yskittää... En menny eilen töihin, kun sain saikkua, mutta tänään kuitenkin pitää mennä, ei oo helppoa ei...

Poika lähti kaverinsa polttareihin, pukevat sen ramboksi, vievät äijä aamiaiselle esson baariin, sukeltamaan, keilaamaan, saunomaan ja tietty vetävät perseet... Ja sillä on mun kamera mukana, pelkään sen puolesta - siis sen kameran!

Mua ärsyttää, kun olisin itekin halunnu vetää hirveet perseet nyt heti, mutta pitää mennä töihin. Ja sitten oltiin parin vanhan tyttökaverin kanssa suunniteltu söpöä tyttöjen korttipeli-räkälä iltaa jossain päin kalliota, niin sitten ne ei pystykään lähtemään... Harmi! No onneksi serkkutyttö pelastaa, se on karaokebaarissa töissä, niin meen sitten sen luo hengaamaan sen duuniin jos en muuta keksi!

Käytiin muuten pankissa pojan kanssa keskustelemassa pankkitädin kanssa asuntolainasta ja se oli ihan niinQ et joo hei, tottakai saatte sen meiltä täältä... Me siis otetaan lainaa ja ostetaan asunto, kun löydetään sopivan ihana kämppä. Kalliossa ois ollu karhupuiston laidalla yks helvetin makee, mutta se oli niin paskassa kunnossa ja muutenkin aika räjähdysaltis kaikennäkösten vastikkeiden kannalta, niin ei sitten otettu sitä.

Muutenkin mulle on sattunu kaikkea hassun hauskaa ja epäkivaa tässä parin vkon sisällä, ettei taas oo tosi, mutta niistä sitten taas jossain vaiheessa, kun nyt mun pitää lähtee duuniin...

Ainiin... Kaverit, jos haluutte olla mun sosiaalinen elämä tänään ysin jälkeen, niin pistäkää viestiä, mä kaipaan illaksi seuraa... Jos ei muuten niin mennään yhdelle moikkaamaan serkkutyttöä ja mahdollisesti vähän laulelemaan karaåkea....