Mä oon siivonnu melkeen kolme tuntia tänään. Sitä ennen olin koululla tekemässä ammattianalyysiä, taino, tekemässä ja tekemässä - keräämässä tietoa. Sit oon pessy pyykkiä, laittanu ruokaa, pessy astioita, vieny turhia kamoja kellariin. Musta on varmaan tulossa joku AIKUINEN tai jotain muuta yhtä hullua.

Yhen työharjottelupaikassa olevan avustajan kanssa suunniteltiin hillitöntä liisailu-dokausiltaa ens viikoks, jos en lähe mökkeilemään. Ois kyl toisetkin yrjöjuhlat ens vkonloppuna... Parit valmistujaiset ja yhet kihlajaiset saman katon alla. Ihmiset on hassuja kun ne tuolla tavalla hoitavat kerralla elämänsä kuntoon. Mäkin haluun. No ollaanhan me suunniteltu uutta autoa (ei mun rahoista, ei olis varaa) ja vaikka mitä muuta. Mutta noin lopullisia juttuja ei kuitenkaan, mä en hei edes tiedä käynkö tota koulua koskaan loppuun, vai meenkö jonnekin muualle.

Voiko aikuisena tulla allergiseksi? Mä oon kolme päivää aivastellu ihan hulluna koko ajan, mutta en oo tullu kipeeksi. Mä epäilen taas että mulla on joku mutaatio. Kävin kyllä tänään lääkärissä, mutta en tietenkään siltä tajunnu mitään kysyä. Tyhmä lapsi olen.

Nyt väsyttää ja poikakin on jo nukkumassa, kai sitä pitäis mennä, kun on taas puol seiskalta herätys.... Hyvää nukkua mulle!