Poika vei mut toissapäivänä ajelulle. Käytiin eka Nuuksiossa Kattilassa. Sen jälkeen mentiin Hvitträskiin. Siellä oli KAUNISTA. Siellä oli niin nättiä, että mä rupesin vollottamaan liikutuksesta. Itkin koko matkan kotiin ja hoin "Siellä oli niin ihanan kaunista". Mulla taitaa olla jotenkin tunteet ihan vaan hiukan pinnassa.

Eilen olikin sitten maha pipi.

Kyllä me lopulta vääntäydyttiin Paavon synttäreillä käymään. Vietiin Akulle ja Paavolle siankorvia. Aku ja Paavo on siis koiria. Mutta poika on niitten lempisetä. Paavo täytti kolme. Otettiin kuviakin.

Oon nyt kolme yötä nukkunu koiranuta, heräilly parhaimmillaan parikyt kertaa yössä. Eilenkin mentiin nukkumaan puol kymmenen illalla, mutta ei siitä oo mitään hyötyä, kun herää koko ajan... Mikäköhän mua vaivaa? Mä varmaan jännitän jotain, mutta ei mitään havaintoa että mitä. Tell me please if u know.

Nyt etsimään Matkalla Nykyaikaan -kirjaa, pitäis olla siitä tentti ensviikolla, jos löydän sen kirjan ja muistan ilmottautua...