Noniin. Annan sinulle kysymyksiä ja sinä käyt osoitteessa http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/ kyselemässä kysymykset oraakkelilta ja kirjoitat oraakkelin vastaukset tänne. HUOM! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sana järjestystä, mutta kysymyksessä pitää olla sama juoni. Nyt kirjoittamaan.

1. Mikä minun nimeni on? - Hille
2. Missä asun? - Niinhän ne sanoo muttei voi koskaan olla varma
3. Mikä olen? - Taivaan lahja kädettömille
4. Millainen olen? - Kiehtova.
5. Kuka olen? - Kirkkoherranvirastosta saa syntymätodistuksen, jos olet valmis hiukan pulittamaan.
6. Mikä on ollut kaikista tärkeintä elämässäni? - Rehellisyys.
7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni? - Eloisuus.
8. Mikä on arvokkain asia mielestäni maailmassa? - Katso tietosanakirjasta tuollaiset. Kysy minulta jotain henkilökohtaiseen elämääsi liittyvää.
9. Miltä näytän? - Ei, mutta älä nyt ala vollottaa!
10. Miltä tunnun? - Tottakai, eihän tällä elämällä muuten olisi mitään merkitystä!
11. Miltä maistun? - Kirpeältä.
12. Miltä tuoksun? - Lähdevedeltä.
13. Missä minun kuuluisi olla? - Siperiassa.
14. Mikä minun kuuluisi olla? - Irkkaaminen.
15. Mistä minut löytää? - Kyllä niin on, että näin on!
16. Miten minut löytää? - Ihan liian paljon, niin paljon että en kehtaa sanoa.
17. Kuinka vanha olen? - Arghh....liian vanha...jos minulta kysytään
18. Sukupuoleni? - En ymmärtänyt sanaakaan.
19. Montako henkilöä minun pitäisi haastaa tähän? - Ihan liian vähän!