Mä oon viimesen puolen vuoden sisällä nähnyt todella kummallisia unia. No oikeestaan ainahan mä oon nähny, mut nyt jotenki vielä enemmän. Tässä siis vähän saldoa.

Näin unta, että mun entinen työpaikka (Kökkelin ärrä) olikin sellanen ponttoonilaiva. Duunikaveri soitti mulle, että jotku päätylevyt on irronnu ja mun piti mennä korjaa niitä, koska kukaan muu ei osaa. Menin paikalle, kioski pimeenä, ovet auki ja sisällä muukalaisia töissä. Kyselivät että kuka vittu mä oon?

Viimeyö oli aika painajaismainen unien osalta. Näin unta, että pojalle oli tulossa lapsi jonku Joensuulaisen tytön kanssa, oli siis pettänyt mua. Selitti vaan että halus tietää miltä pettäminen tuntuu, kun ei ole sitä koskaan ennen tehnyt...????

Oon myös nähny unta että poika liittoutuu exän kanssa ja kumpikaan niistä ei halunnut olla mun kanssa minkäänlaisissa tekemisissä, koska oon niin kusipää niiden mielestä ja hommat on noussu mulle hattuun (missään vaiheessa ei selvinny, että mitkä hommat...)

Yhdessä unessa vanhempien tyttökoira oli juuri saanut pennut, jotka oli ihan selkeesti kissan ja koiran risteytyksiä, mutta kukaan ei uskonut mua, kun kerroin niille, että ei ne voi olla niiden tyttö ja poikakoiran pentuja, että joku kollikissa on käyny painamassa niiden tyttökoiraa....

Näin unta, että koulu palo, yllätys yllätys, mä sytytin sen siinä unessa.

Yhessä olen myös saanut lapsia, jotka jätin heitteille ja toinen niistä kuoli. Käskin mun kaverin heittää sen roskiin (????) ja toisen raajat oli surkastuneet ja mustuneet.

Yksi usein toistuva uni on sellainen, missä joudun kiipeämään metalliset varastorakennuksen päätyportaat. Kiipeämisen aikana mun pitää päättää kuka mun kavereista kuolee, tai sitten ne kaikki kuolee.

Usein nään unta, että oon myöhässä. Yleensä sillon kello on esim 47.53, 62.49, mahdottomia aikoja...

Olen myös nähnyt unta ihmisensyönnistä, metsäbileistä, lentämisestä, tappamisesta, kuolleista eläimistä, rakkaudesta, ruuasta, wc:ssä käynnistä, jne.

Sairas sielu sairaassa ruumiissa, vai miten se meni?