Rupesin miettimään mitä kaikkea uutta mä oon kokenu tai mulle on tapahtunu viimesen vuoden aikana:

- Oon ollu Neste rallissa Jyväsylässä (tai itseasiassa joku 60km Jkl:stä)
- Oon ollu todistamassa tulipaloa
- Uus koulu
- Ollu ravustamassa
- Uus työpaikka
- Saanu uusia kavereita
- Käyny monessa uudessa paarissa
- Ollu Joensuussa
- Ollu ekaa kertaa festareilla (Ilosaaressa) [oon ollu useita kertoja mm. Ankkarockissa, mut sitä ei lasketa...]
- Ollu seuraamassa pilkkikilpailuja
- Nähny ku lammas poikii ja auttanu sitä karitsaa saamaan ruokaa
- Auttanu rakentamaan autotallia
- Hakenu lainaa ja luottokorttia pankista. Ja vielä saanu molemmat.
- Ollu telttailemassa sitten lapsuuden
- Hommannu kolme uutta lävistystä
- Ollu työharjottelussa koulussa
- Ollu samaan aikaan kolmessa eri osa-aikaduunissa ja koulussa.
- Ruvennu lumilautailemaan
- Rikkonu pyykinkuivaustelineen
- Ollu uudessa paikassa vetämässä riparia