Mä oon voinu vaihtelevasti, perjantaina hain flunssaan droppeja. Farmaseutin kanssa käydyn keskustelun jälkeen koko Kaivopihan apteekki tiesi mun tilasta.

Hassua kuinka samaan aikaan haluis kadulla pysäyttää ihan kaikki vastaantulijat ja kertoa, että oon raskaana, mutta samalla haluis pitää tiedon täysin itellään omana salaisuutenaan.

Tänään oon toistaiseksi selvinny pahimmalta huonolta ololta, vaikka vähän etookin, mutta ONNEKS vaan hyvin vähän. Mä en tiiä miks, mutta samat ruoat saattaa tunnin sisällä olla mun parasta herkkua ja aiheuttaa mulle suurta kuvotusta. Sitten ku jotain tekee mieli ja lähtee vaikka kaupasta hakemaan, niin kun sitä saa eteensä, ni ei mieli enää teekkään....

Löysin luumut pahoinvoinnin estämiseks tossa muutama päivä sitten ja muutenki tekee mieli hedelmiä. Huono puoli on että jää helposti sit kunnon ruoka syömättä, kun kokoajan napostelee jotain, ettei tulis huono olo. Mä joudun syömään ½-1h välein ettei tuu oksu.

Mutta nyt lähen toukan kanssa ostamaan uimapukua, että pääsee vähän halliin uiskentelemaan...