Esitä nämä kysymykset Oraakkelille osoitteessa: http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/index.php ja tiedät seksielämästäsi enemmän, kuin ikinä haluaisitkaan tietää ;)

  1. Minkä ikäisenä menetin neitsyyteni? Muutaman vuoden vanhempi kuin sä, ootko samaa mieltä??
  2. Kenelle minä neitsyyteni menetin? Joulupukille.
  3. Montako seksipartneria minulla on ollut? 69, numero minun makuuni
  4. Kuinka monta seksipartnereistani on ollut samaa sukupuolta kuin minä? Kymmeniä tuhansia.
  5. Missä harrastin seksiä viimeksi? Indokiinassa.
  6. Missä minun seuraavaksi pitäisi harrastaa seksiä? Kellarissa.
  7. Kenen kanssa minun tulisi seuraavaksi harrastaa seksiä? Yläasteen matikanopettajasi.
  8. Ovatko kaikki seksikumppanini nauttineet seksistä kanssani? Ei tässä elämässä.
  9. Olenko minä hyvä sängyssä? Jos olisit, hirttäisin itseni.
  10. Montako seksikumppania minulla elämäni aikana kaikenkaikkiaan tulee olemaan? Kyllä niin on, että näin on.
  11. Tarvitsenko minä kamasutraa? Ilman muuta.
  12. Kuinka usein harrastan seksiä? Ehkä jopa viikoittain.
  13. Kuka on ollut paras seksikumppanini? Sun isäs varmaa...
  14. Ketä himoitsen juuri nyt? Anttia. 
  15. Mistä kiihotun? Mutamontusta varmaan, who knows?! (who cares?!)
  16. Mikä on mielestäni tärkeintä seksissä? Iso vehje.
  17. Mikä on suosikki asentoni? Oraakkeli on siveellinen, ei mä tolasista puhu. Häpeäisit vähän.
  18. Mikä on mielestäni epämieluisin asento? Kokeilin kerran naida päälläni seisoessani. Ei kannata.
  19. Minkä ikäinen on ollut nuorin seksikumppanini? Ei sormet riitä laskemiseen.
  20. Onko seksi mielestäni harrastuksista parhain? Kyllä ja pirusti onkin.