Mä oon ollu laiska käymään netissä nyt vähän aikaa, oon huomannu, ettei himassa oikeen saa mitään aikaseks jos vaan hengaa täällä kokoajan... No nyt onkin sitten sattunut ja tapahtunut taas :D Onpahan enemmän kerrottavaa.

Viime viikonloppuna me oltiin Maailma kylässä-festareilla ja Siisi & William oli meijän mukana lauantaina. Siellä oli vaan ihan hulluna porukkaa, niin ei sitten oikeen tehty muuta kun kierreltiin kattelemassa niitä kojuja että mitä kaikkea ihanaa siellä on tarjolla. Antti osti mulle ihan pienen unisiepparin kun sitä oon halunnu jo vaiks kuinka kauan. Illalla kateltiin ukkelin kans viisuja, kun kyläilijät oli lähteny kotio, ja mä join hurjat kolme siideriä, joista tulin sitten hiprakkaan :D Melko moista kun on ollu niin pitkään juomatta (tai no oonhan mä Kaislan syntymän jälkeen ollu kolme kertaa ulkona baarissa), niin tuleepahan halvaksi jos johonkin haluaa lähteä... Sunnuntaina mentiin kans samaisille festareille, mutta syötiin intialaista sapuskaa Anan ja Sannin seurassa (ne lähti siitä sit ajelee Jyväskylään kotio) ja sit viel mentiin hengailemaan Jarnon ja Emman kans nurtsille. Onneks oli suht lämmin sää, tuli vaihdettua Kaislalle ekaa kertaa vaippaki ulkona :D

Eilen kävin Kaivarissa jätskillä Ansukun ja sen masun kanssa (LA heinäkuun lopussa, 8vkoa jäljellä), oli ihan kiva ilma muuten mut tuuli ihan hulluna. Kaisla oli kantopussissa :D Mä oon kyllä jo nyt muutaman käyttökerran perusteella rakastunu siihen! (toi linkin takaa löytyvä on kyl ihan liian erikoishienosuperhyper-malli, mut en löytäny oikeenlaista kuvaa netistä...)

Tänään mulla oli homopoika-päivä. Eli kaks kaveria (jotka sattuu olemaan ihanaisia homopoikia) oli tänään käymässä, olin sekoillu päivissä joten ne sattu sit samaan aikaan tänään meille :D:D:D

Niin joo asiasta kukkamaljakkoon, mulla on vasemmassa kädessä joku ihme särky. Se helpottaa ku laittaa sen käden johonki lämpimään (huomasin ku pidin kahvikuppia päivällä kädessä), mut aiemmin särki vaan nimettömän nivel, mut nyt se on levinny myö keskisormeen ja etusormeen :/. Soitin päivällä terveysasemalle, mut en saanu sieltä aikaa, olis pitäny lähtee joko Mariaan päivystykseen tai sit soittaa huomen aamulla ns. akuuttiaikaa... Ihan ku mä tosi helposti voisin lähtee johonki päivystykseen neljän jälkeen venaamaan moneks tunniks Kaislan kanssa jotain lääkäriaikaa, varsinki ku Antilla on iltavuoro-viikko... No huomenna kasilta kello soimaan ja soittelemaan arvauskeskukseen...