Mulla on tylsää!

Kaisla nukkuu päikkäreitä ja Antti on töissä. Mitäköhän mä tekisin, onko ehdotuksia? Haluisin lähtee pihalle, mutta en tohdi herättää tota pikkuneitiä kesken sen unien... Se on muuten ollu ihan sairaan kiukkunen tässä jo monta päivää aina kun sen laittaa nukkumaan, voiskohan kyseessä olla se, että en ite käytä niitä maitotuotteita ja rintamaito maistuu erilaiselta? No vielä on jäljellä 12 päivää tätä...

Meijän alakerrassa tehään jotain super-remonttia. Ne on paukuttanu siellä jo kohta kuukauden... Mielenkiinnolla odotetaan mitä siihen tulee... Aikasemmin kyseisessä liiketilassa oli Kristillinen Keskus. Yleensä tosi rauhallista, mutta sunnuntaisin aina kansainvälinen messu ja bongorummut soi... Mutta mutta, nyt ootellaan pelokkaana että mitä siihen tulee, jos siihen tulee baari, niin mä teen sitten jokaikinen päivä jonku valituksen siitä! Se onkin sitten melko vittumaista jos niin käy, koska sitten meijän kämpän hinta tippuu todennäkösesti, koska harvemmin jengi jonottaa ostamaan baarin yläkerrassa olevaa kämppää...

Mä muuten edelleen haluun muuttaa pois Kalliosta. Antti haluis Haagaan ja mä johonki vaan pois täältä, mielellään haluisin metroradan varrelle, mut ei varmaan mihinkään sellaseen paikkaan muuteta. Antin pitää kuitenki ajatella sen duunimatkaa ja jostain Roihikasta se ois aaaikas paljon pidempi ko nyt. Jos ois sikana rahaa, ni sit vois vaiks muuttaa Kamppiin (oikeesti kyl muutettais samantien johonki omakotitaloon!).

Mut nyt neiti tuolla liikuskelee sängyssä siihen malliin, että se herää ihan just. Mepä siis lähetään ostamaan sukkapuikkoja, porkkanoita, palsternakkaa ja lanttua. :D