Mä oon pitäny yllä tota mun nettitaukoa, että sais jotain aikaseksikin joskus... Ihan hyvin oon onnistunu. Pyykkiä on tullu pestyä joku miljoona koneellista, oon virkannu veijän vessan oveen verhon (siinä on ikkuna...), oon nähny kavereita, jne. Ihan fiksulta ratkasulta siis vaikuttanu.

Sitten toi mun käsi... Kävin lääkärissä, se tutki ja katteli ja puristi ja väänteli sitä se lääkäri, sanoi että siinä on todennäkösesti joku jänne tms tulehtunu ja sain kahen viikon kuurin burana 600:sia. Tiiä sitten, viel ois joitakin päiviä jäljellä, mut kyllä sitä silti on särkeny vaik nappeja oonki syöny...

Eilen käytiin ostamassa Kaislalle uus turvaistuin ja potta :D Kohta pitää ruveta harjottelee potan käyttöä :D

Mitäköhän muuta ois tapahtunu? Neiti ainakin osaa pinsettiotteen jo ja ryömii ihan tosi kovaa vauhtia. Niin ja tänään mennään kaverin tytön 1v synttäreille.

Ei kai tässä mitään sen kummempaa.