Eliks, me ollaan tää viikko mun vanhempien luona koiravahteina Pohjois-Haagassa. Kummasti oma koirakuume vähenee ko niitä on tossa kolme pyörimässä jaloissa. Tultiin perjantaina ja lähetään tän viikon sunnuntaina. Isä ja äiti on vissiin jossain tsekeissä tai ainakin jossain siellä päin.

Faija jätti mulle rahaa mitkä mun piti sit viedä pankkiin ja maksaa niitten laskuja, tuli uus kokemus tähänkin elämään: Se virkailija kysy multa että mistä ne rahat on peräsin...? Se oli musta aika kummallista, mut kerroin että ne on mun isän rahoja joilla maksan hänen laskujaan ja samaan syssyyn kysyin, että voiko nettipankissa vaihtaa laskuun maksajan nimen, setä vastas, että ei voi. Mutta kuinkas kävikään, kyllä pysty ja sain vielä tulostettua kuititkin, mistä näky että se oli maksajana... Haha, setä ei tienny oikein.

Mitäköhän muuta kaikkea olis nyt tapahtunu... Hmm... No ainakin mä kävin okopankissa keskustelemassa josko me saatais sieltä asuntolainatarjous, jos meijän lainan siirtäis sinne. Ei saatu, meillä ei kuulemma tulot riitä, se täti oikeen kysy multa että pärjätäänkö me oikeesti meijän tuloilla? Mä hihittelin itekseni noin tyhmälle kysymykselle, miks ei muka pärjättäis? Tällee on menty jo kohta kaks vuotta (lokakuun puolessa välissä toi kämppäon ollu meillä pari vuotta...) se ei jotenki tajunnu, että meillä ei oo niin isot menot ko mitä pankki laskee että meillä muka pitäis olla...

Antilla on enää kolme päivää töitä ja sit sillä alkaa neljän viikon loma :D Mennään ainakin mökille, Tammijärvelle, mahdollisesti Suomenniemelle ja sit viedään Kaisla mummolle Haagaan hoitoon, että päästään vihsoin ja viimein oikeesti kahestaan tekemään jotain, pahoin kyllä pelkään, että baarireissuks se menee... No samapa tuo varmaan, pääasia että meillä on kivaa :D