Siivosin olkkarin kirjahyllyn alalaatikkoa ja löysin nipun PostIt-lappuja mihin olen joskus kirjotellut lainauksia jostain. Valitettavasti niissä ei tietenkään lukenut että mitä ne on, kenen kirjottamia ne on tai mistä ne on. Mutta silti ajattelin kirjottaa ne tänne ylös ennen kuin hävitän laput paperiroskikseen.

Minulla on koko ajan mielettömän hauskaa, enkä edes tiedä sitä.

CREDO.
Ilo.
Eleganssi.

Yksinkertaisuus.
Vapaus.
Onni.

Nautinto.
Leikki.

Nauru.

KIINTOTÄHTI
Miljardien joukosta,
löydä oma tähtesi
ja seuraa sitä.

Suudellessa älä koskaan ajattele suutelemista, että suutelet.
Rakastellessa jos ajattelet että nyt sinä rakastelet, tulee peikko ja vie halun mennessään.
Ei ajattele jokikaan virtaamista virratessaan merta kohti.
Luovuuden maassa ei muuta lakia kuin että kaikki mikä vie perille on sallittua.

Pidä aina huoli siitä että jossakin syvällä sinussa on pieni kappeli,
jonne kukaan muu ei pääse.

Sinne mene,
polvistu ja rukoile että hiljaisuus puhuisi ja hyväilisi.

Lakkaa pelkäämästä niin sinua ei pelätä ja nautinnon peloton virta virtaa pilvien läpi.
Älä pelkää tyhjyyttä:
se on vain mahdollisuus täyttää.

KIELI ON LUOTU AJATUSTEN SELAAMISTA VARTEN!

Usko ihmeisiin:
Jokainen askel ja hengenveto on ihme.
Jokaiseen hymyyn ja kukkaan suhtaudun kuin ihmeeseen.
Kun halu ja tahto kulkevat käsi kädessä syntyy intohimo:
Olet olemassa!

MIELIPIEENI ON SELVÄ - ÄLÄ SEKOITA MINUA TOSIASIOILLA!

KIRJAIMIA
PERÄKKÄIN,
MIELIPIDE
HUOMENNA
VOI
OLLA
JO
TOINEN.

Vain rohkeimmille meistä suodaan oikeus ja mahdollisuus olla Minä.
Kuka on eniten minä?
Se joka uskaltaa mennä lähimmäs toista ihmistä.
Mitä enemmän kykenet olemaan edes hetken ajan Me,
sitä enemmän olet Minä.
Ja sitä vähemmän olet yksin silloin kun olet yksin.

Jos joku tietää jonkun pätkän kirjoittajan, niin saa tulla kertomaan, niin lisään tiedot sitten myöhemmin!