Meille sattu hikusen takapakkia häiden kanssa. Mä tilasin netin kautta meille esteidentutkinnan ja rupesin ihmettelemään kun A:n nimen ja seurakunnan perässä lukee Rippik ja mun nimen perässä ei. Soitin sitten maistraattiin jollekkin vihkiasioita hoitavalle tädille, että mitäköhän hittoa tää mahtaa meinata? No se sitten alko ettimään mun tietoja sieltä koneelta, että josko olis sattunu joku feelu. No musta ei ole tietoa maistraatissa, että olisin sen riparin käyny..... ohmy.gif Täti siinä sitten rauhotteli puhelimessa, ja etti mulle sen seurakunnan kirkkoherranviraston puhelinnumeron mihin mun piti asian tiimoilta soittaa. Eihän siinä muuta kun pirauttamaan.... Kirkkoherranvirastossa täti vastas ja otti kaikki tiedot ylös ja sovittiin, että soitan hänelle myöhemmin kun on kerennyt selailemaan papereita ja soittamaan mun riparia vetäneelle papille.

Kun pääsin duunista himaan, soitin uudestaan. Sitä pappia ei ollu saatu kiinni blink.gif mutta mun onneks siitä riparista oli hyvin kaikki mulla muistissa, eli paperit sentään löysivät. Mun nimi oli käsin kirjotettuna sinne listan loppuun, missä kaikki muut oli suurinpiirtein laminoituna. girl_cray.gif Mutta "ei paniikkia" sanoi kirkkoherranviraston täti, hän lupasi selvittää asiaa. Jos siitä ei oo mitään kuulunu, niin ens viikolla pitää soitella uudestaan....

Kaiken huippu tässä on se, että oon ollu vuosia tuolla samassa seurakunnassa isosena yms, mitä ei voi tehä jos riparia ei oo käyty, kukaan vaan ei oo jaksanu tarkistaa oonko mä käyny riparia (tai löytyykö sitä tietoa sieltä), kun olin niin tuttu naama biggrin.gif