Mä olin pohtinu jos jonkin moista kutsutekstiä, mutta ei niistä pohdinnoista mikään oikeen napannut, onneksi naikkarit pelastaa, löysin apuja täältä.


Sydämmeni osuman sai,
Nuoli on Amorin viinistä kai.
Syvälle se upposi niin,
Aivan kuin jäädäkseen iäksi kii.
Iskusta sen mä vavahtelen,
vaikka se sattuu, mä vaikeroi en.

Elin maailmassain
luulin, että sen rauhaa ei järkkymään mokoma saa.
Mutta ootappa vain,
sinä uniini tuut, olet mun, olet unelmissain,
Päivin ja öin ikävöin vaan.

Sydämmeni kädessä sun
heikoksi muutun mä kun rakastun.
Sydämmeni omakses saat
toivon et kanssani omasi jaat.
Sieluni kuin sumua on,
luoksesi etsin ja oon levoton.

Sylihisi kauan kaipaan,
hymysi sen saanut on aikaan.
En kosketustas ootella malta,
polvet multa pettävät alta.
Minut saat, kokonaan.
Mä sylihisi matkaani teen.

Kutsumme Teidät katselemaan kun punastelemme
11.7.2009 klo xx.xx
xxx kirkossa Helsingissä
Sen jälkeen nostamme maljaa
xxxxxx Espoossa

Miisa & Sulho