Mä sain juhlapaikan talkkarin kiinni. Oli sit kuulemma ollut kipeä ja unohtanut ilmottaa että näyttöä ei tuu... Ainiin, se EI soittanut mulle, vaan minä hänelle. Myöskään kuulemma vastaajan viesti ja s-posti eivät ole menneet perille, tarkisti puhelun jälkeen molemmat vielä erikseen... hysteric.gif

No sain kuin sainkin pahoittelut tapahtuneesta ja lupauksen, että yrittää hoitaa työnsä paremmin jatkossa (vaikka vähän nyhtämistä se vaatikin...) ja torstaina uus yritys mennä kattomaan paikkoja... Toivottavasti kaikki menee sillon ihan hyvin, koska mä en ehkä nyt just jaksais sitä että homma kosahtais käsiin uudestaan.

Mulla olis hirvee into väkertää jotain häälehteä, tms, mutta onkohan toi jotain ihan turhaa hössötystä mitä ihmiset ei arvosta? Ja alan pikkuhiljaa muuttumaan jonkin asteiseksi bridezillaksi, mikä ei oo ihan just mua, mutta liittyy varmaan ihan näihin häihin, hormooneihin ja siihen että naikkareista saa ihan liikaa tietoa kaikista vaihtoehdoista.

Jos alottaisin hääsuunnittelun nyt (ja häät ois sit joskus ens vuonna) ja mulla olis tää kaikki tieto, niin aika moni asia menis uusiks... Olen salaa pienessä päässäni alkanut esim. haaveilemaan hunnusta, siis en mistään tavishunnusta, vaan sellasesta birdcage-mallisesta ja näitä olis vaikka kuinka monta esitellä: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9


Tai no, oikeastaan mä oon hullaantunut ajatukseen tollasesta hunnusta. Mutta tiara on jo ostettu ja kampaus päätetty sen mukaan.... Mä en viittis enää uudestaan tehä mun kampaajakaverilleni sitä, että pitäs pohtia kampaus uusiks (aiemmin luulin etten halua tiaraa ja sillon tehtiin eka koekampaus ja viimeks tehtiin sit kaks kampausta tiaran kanssa....). Taidan siis jättää vaan haaveeksi. Ehkä me jenkkimeininkiin uudistetaan meijän häävala (vai miten se nyt on på finska) sit joskus vuosien päästä ja voin sit laittaa tollasen lipsrsealed.gif