Hääsuunnittelu on jatkuvasti tauolla. Koko ajan on jotain häsellystä ettei kerkee laittamaan ajatuksiaan kunnolla hää-ideointiin. Onneks suurin osa tärkeimmistä hommista on jo päätetty ja loput on jonkin asteista hienosäätöä.

Mä ehkä haluisin väsätä jonkunlaisen kirkko-ohjelman, mutta sen voi tehä sit vasta papin tapaamisen jälkeen, joka meillä on 30.6. Niin ja pitäis hyväksyttää kanttorilla musavalinnat (ja sitä ennen tehä lopullinen päätös biiseistä).

Istumajärjestyksen vääntö pitäis varmaan alottaa ens viikonlopun jälkeen (vika ilmottautumispäivä viikonpäästä sunnuntai). Ja tästä tuli mieleen tehä pieni laskutoimitus: Kutsuttuja 146 kpl, joista 61 ilmottanut tulevansa ja 15 ilmottanut, ettei pääse. Eli 70 ei ole vielä ilmoittanut mitään.... girl_cray2.gif

Mä alan olemaan jo aika hysteerinen vaikka vielä on about 1 kk aikaa. Saa nähä millasia paniikkikohtauksia alkaa satelemaan lähempänä... Ja mä NIIN toivoisin että mun polttarit ois jo kohta. Mä jännitän niitä ihan hulluna. Mä en kestä jos ne on vasta joskus tyyliin vikana viikonloppuna (saatika vikalla viikolla) ennen häitä. feminist_en.gif

No ei kai tässä auta kun alkaa suunnittelemaan paikkakortteja tjtn.