Tänään pitäis saada kaikki loput askartelut loppuun. Huomenna aamulla äitin kanssa tukkuun, sit iltapäivällä koemeikki ja sen jälkeen pitää koristella juhlatila ja laitella ruokia niin valmiiks ku pystyy!

A hakee kohta 10kg perunoita ja sit keitetään ja kuoritaan ne että saadaan perunasalaattia biggrin.gif Jonka teosta meijän äiti yritti luistaa kokonaan, mutta minäpä en suostunut! girl_haha.gif Se muuten vetos siihen, että kun sitä on kaikissa meijän perheen juhlissa ollu, niin siks ei kuulemma tarttis tehä. Mä totesin, että mua ei kiinnosta vaikka mun veljen häissä 2 vuotta sitten oli sitä tai mun isän 5kymppisillä 8 vuotta sitten... Tää saa olla se yks asia josta mä taistelen hampaat irvessä ja rystyset verillä, että sitä saan (ai miten niin mä tykkään siitä girl_haha.gif )

Ja nyt takas askartelujen pariin!